بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی

جهانگرد خاص
جهانگرد خاص
سفیر دنیای خاکی...
    Instagram
21:22 20 خرداد 1393yegane
چند روزه تو هم درگیری با غم ، من گیر میدم بهت تو گیر میدی به من

حرفُ گِله ای اگه داری ، پشت سر نه تو رو خودم بزن

بگو بَدم بگو لجن ، بگو درمیاد از کارات بازم لجم

نمیدونم کجایی ولی به یاده تو ، میزنم بازم آروم آروم قدم

تو که باختی منم باختم کی برده پس ، دلامونو گرم میکردیم به کی برده سردو

تکست میدادیم به هم تا دَمِ صبح ، اون رابطه ی قشنگمون چی شده پس

خودتو بذار به جای من یکم ، کلی گِله دارم بذار یکم بگم

تو سرگرمه مهمونی و تفریح ، من به سلامتی تو رفت دوباره پیکم

دلم گرفته ای خدا تنها شدم دوباره ، روزای سردی مونده و شبای بی ستاره

دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو با من ، نذار همینجوری بره تنهایی عمری با غم

کلی گِله لای حرفای من گم ، متنفرم از حرفای مردم

راست میگفتی خودمونو عشقه ، بیا گوش کنیم به حرفای هم خُب

اشتباهه که تاثیر بگیریم ، از حرف اینو اونو بعد تصمیم بگیریم

بزنیم لجن به خاطره و لحظه ، بدون هیچ تفسیر بی تقصیر بمیریم

چقد خوب بود چه بد بگا رفت ، مقصر رفتارای بچه گانست

تقاص فاصله ی بینمون گرونه ، کاشکی میشد رابطمون پنهون بمونه

گاهی گلی گاهی هم بد خاری ، بگو بینم هنوز به این اعتقاد داری

همه چی خوب بود ما همه چی داشتیم ، ولی بود واقعا جا اعتماد خالی

دلم گرفته ای خدا تنها شدم دوباره روزای سردی مونده و شبای بی ستاره

دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو با من ، نذار همینجوری بره تنهایی عمری با غم

دلم گرفته ای خدا تنها شدم دوباره ، روزای سردی موندهو شبای بی ستاره

دلم گرفته ای خدا حرفی بزن تو با من ، نذار همینجوری بره تنهایی عمری با غم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Instagram
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Other
Design

بهترین چت روم واسه دخمل وپسمل های ایرانی